vendredi 23 janvier 2009

Ce tare e când...

Tocmai realizezi că ești în postura unui bou. Așa că îmi voi permite să-mi exprim frustrările sexualo-sentimentale în cele ce urmează.

Problemele mele existențiale de astăzi:
  1. Nu m-am masturbat astăzi. Ceea ce e chiar surprinzător. Când ai multe teme la fizică, studiul forței de frecare e ultima chestie de care ai chef.
  2. E inutil să vorbesc atâta cu Marius, colegul meu de clasă de care îmi place mult. Nu numai atât, dar am realizat ca simt ceva pentru el la ora de religie... ce târfă ironică e providența (cu p mic, pentru că suge). Nu numai că e cu cuplat cu o tipă, e și ușor homofob. Tare. Dar asta nu mă împiedică să mi-l doresc (și nu doar pentru sex :( Și cel mai tare e că prietena mea "cea mai bună" e mai rece decât de obicei, dându-mi de înțeles că e din cauza mea că-l prefer pe Marius ei... Ghici ce, da, îl prefer, nu ți-am zis că vreau să mă culc cu el și să am o discuție inteligentă despre tratatele de Paris la încheierea Primului Razboi Mondial? Tu, ar trebui să mă ajuți să înțeleg că n-am ce face și să mă încurajezi puțin dacă nimic altceva...
  3. De ce tipul cu care "încerc" să mă combin, cică, așa din sictir. Sunt chiar ridicol, și trist. M-am întâlnit dumincă cu un pămpălău. Duminica trecută. Cu o freză ilară și niște urechi clăpăuge mare purtând niște pantofi plictisitori cu botul pătrat, murdari de noroi și având un pulover alb peste un tricou alb (genius...). Și pe care-l intimidasem în așa hal, că mai mult mă auzeam pe mine vorbind... Of... Și mă rog, a fost nasolă toată seara și nici n-am avut un futai de consolare :)) Deși sincer, n-ar fi fost chiar de consolare. O singură chestie utilă de la el, am văzut filmul Shortbus. Foarte tare. Și am realizat că, întocmai ca una dintre personajele principale, eu n-am avut niciodată un orgasm (doar din sex anal <- ceea ce trebuie studiat... la momentul potrivit).
  4. La dracu, să mă ia dracu, mă simt urât. Nici măcar nașpa. Mă întreb dacă m-aș fute pe mine însumi (probabil că da totuși din pura curiozitate). Trebuie să mai slăbesc :/ și să-mi iau niște haine mai ineresante. Păcat ca sunt nemulțumit de tot.
  5. Dana, Dana, câtă dreptate ai avut. Da, vreau, daca se poate, un tip mare, 1,80+ (eu n-am decat 1,75), cu păr creț, lat în umeri și care e mișto în general. Eventual să nu gândească. Și să facă ce spun. Zău, sex toys with built-in A.I. suck. Măcar să sugă cu tehnică.
  6. AAAhhh... la dracu Marius, am un nod în stomac doar gândindu-mă la tine.
  7. Hotărât lucru, nu mă mai văd cu tipul ăla de dumincă mâine. Fuck that. N-am chef pentru că nu a fost, este sau va fi nici o atracție între noi.
  8. ... am 8ișpe ani...?
  9. Da, chiar trebuia să imi iau un vibrator de ziua mea. Sincer.
În altă ordine de idei mă intrigă niște integrale. Una definită cu ln și sin... Dubioasă. Oare Marius ar știi s-o facă? Nu, nu cred, m-ar întreba pe mine.
Dar a reușit să facă problema aialaltă de combinatorică cu numerele prime care n-aveam idee cum se face. Inteligent. Păcat că nu poate să rezolve și problemele mele.
Oricum...
Iar simt fluturași în stomac. Sau mai bine zis stomacuri, că fiind bou am patru (de fapt tehnic vorbind, boii au doar un stomac, doar că e compartimentat în patru).

2 commentaires:

  1. spre finalul textului te intrebi daca "marius ar stii sa faca..." e ar sti, cu un singur i!

    in rest, numai de bine! interesant blogul tau, parca retraiesc liceul si momentele cand eram indragostit de un coleg...;)

    RépondreSupprimer
  2. vreau si eu un pic de marius :))

    RépondreSupprimer

Membres